OTOBUS CLUP TURKEY
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TEMSA DİAMOND...

3 posters

Aşağa gitmek

TEMSA DİAMOND... Empty TEMSA DİAMOND...

Mesaj  Admin C.tesi Ocak 19, 2008 5:29 pm

Şu sıralar ülkemiz yollarında dolaşan otobüslerin sanırım en kötü tasarlananıdır Diamond...Neoplan'ın tasarımcısı tarafından dizayn edilmesine rağmen yakışıksız bir duruşu var... Temsa nın Maraton ve Prensesleri ve hatta Safir'leri hiçbir zaman gözde peron arabaları olamamışlardır...Tüm sebep göze hitap edememeleri ve aynı dönem de
üretilmekte olan diğer markalara nazaran daha az teknolojik oluşlarıdır...303 ve 304 ler perondayken Prenses bir nebze olsun iyiydi ama o kadar...Diamond Neoplan ile Man arasına sıkışıp kalmış garip tasarımıyla peronlarda sık rastlanan bir model değildir...
Bırakın yolcuyu otobüsçünün gözüne de hitap etmeyen dizaynıyla başarısız olduğu kanaatindeyim...
TEMSA DİAMOND... 4528_d10
Admin
Admin
Admin

Erkek Mesaj Sayısı : 8
Yaş : 47
Kayıt tarihi : 15/01/08

https://otobusclupturkey.hareketforum.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TEMSA DİAMOND... Empty KATILIYORUM...

Mesaj  kaptan Paz Ocak 20, 2008 4:08 pm

Üzerinde biraz daha çalışılması gerekirmiş gibi bir duruşu var...Eteklerdeki gereksiz çıkıntılar eski amerikan otobüsü tarzında olmuş ve çirkin duruyor...Bence üzerinde yeniden çalışılması gereken bir tasarım...

kaptan

Erkek Mesaj Sayısı : 2
Yaş : 48
Kayıt tarihi : 20/01/08

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TEMSA DİAMOND... Empty diamond yorumu

Mesaj  KLASKAPTAN Cuma Eyl. 18, 2009 8:31 pm

temsa sektöre maratonla girdi ve o zamanlar çaylı kahveli servisler dönemi henüz başlamıştı.evet mercedes kadar neoplan kadar göze hitap edemediler.man otobüsleride öyle tabi.aslına bakarsanız neoplan gibi bir otobüs uzay gemisi kadar güzel bir tasarım.ve karşısına çıkan model bile diyemiyoruz maalesef diamond için.otobüsçülük yıllarımın başlarında üretime geçti maratonlarla temsa ve ozamanlar gözümde çok mükemmel bir otobüstü en büyük rakibi v8 lerdi.ve aynı ayardalardı diyebilirim.hatta görüntü olarak maratonun daha güzel durduğunuda söyleyebiliriz.ancak yıllar yılları kovalamış v8 maraton rekabetinin yerini 304 ler 403 lerin çıkmasıyla rekabete rakip olamayan prenses otobüsüyle izlemişti temsa.prenseslerin en güzel yanı düz koridor yani arkadan kapılı olmaları ve tasarım açısından düz bir gövdeye sahip olmasıyla temizliğinin kolay olması bir artı olmuştur bizim için.birde yedi vitesli oluşu.fren açısından zayıftı ve biz otobsçüler ilk defa ikişer vites düşürürerek bir arabayı kullanmıştık.bu hareketi başka bir otobüste yapmış olsak şanzumanı ilk yaptığımız harekette elimize alırdık heralde.ve günümüzün diamond u neoplanla yada travegoyla yine rekabet edemiycek bir kasayla yollara çıkarıldı.maraton dönemlerini neden anlattım derseniz mitsubishi markasını bazı firmalarda kanıtlamıştı çünkü ekonomik oluşuyla.efe tur asya tur kale aksel gibi firmaların vazgeçilmezi olmuştu temsa otobüsleri ve halada öyle onun dışına çıkacak olursanız safir i turizmde tercih edenlerin dışında şehirler arası yollarda göremiyoruz.bunun sonucu olarak temsa otobüsçüye pek önem vermiyor diyebiliriz.ama sonuçta ne olursa olsun imalatının çoğu türkiyede yapılan bu otobüslerin dış görünümlerinin daha mükemmel hale getirilip piyasaya sürülmesi halinde bu otobüsleri halkımız ve otobüsçülerimiz yine maraton dönemlerindeki gibi tutacaktır diyorum iyi çalışmalar

KLASKAPTAN

Erkek Mesaj Sayısı : 8
Yaş : 47
Kayıt tarihi : 04/07/08

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz